HTML

egy cukii ügy....

Friss topikok

  • Angel_Heart: Szia!Tetszik a blogod!!!Miért nem folytatod???Nézd meg az enyémet is: angelheart-.blog.hu Ha tetsz... (2010.04.17. 15:36) egy cukii ügy

Linkblog

Archívum

egy cukii ügy

2009.01.03. 19:35 LaLa

Ez az egész úgy kezdődött hogy beleestem egy fiúba aki velem tök párhuzamos világban él. Egy olyan igazi magyar Zac Efronnak mondható srác, aki szeret jól kinézni ( és szereti ha körbezsongják a csajok)   Már azért is lehetetlen a helyzet hisz én az atipikus jó kislány vagyok aki kitűnő tanuló és akinél a négyes már katasztrofális jegy! Elitnek tartanak hisz tanulok...mondhatom hogy az osztályban az a ciki ha tanulunk és jó jegyet szerzünk........... na jó...egy kicsit lehet hogy túlzok... bár nem panaszkodhatom hisz vannak jó fejek azt osztályban, meg azért a tanárok 75%-a is normális....de elegem van abból hogy én vagyok a jókislány...lehet hogy úgy nézek ki mint egy földreszállt angyal, de belül egy igazi belevaló bulizós csaj van, aki nem tud kitörni!!!!

Szóval a srácnak persze más tetszik úgyhogy már most feladhatnám, de a srác....szóval ilyen apró jeleket küld... pl: sokat néz, mondjuk ürügyként leejtek DIREKT valamit és Ő úgy ugrik utána mint majom a farka iránt... vicces de ez van....

Aztán belül nagyon szarul érzem magam...ugyanis még mindig abba a másik lányban van beleesve...tehát semmit nem tehetek...sikerült is volna elfelejtenem, ha nem történt volna meg az a cuki ügy!!!!!

Bizonyára mindenki ismeri az msn chatprogit...hát bevoltam jelentkezve, mikor a drága hugim írt a kiszemeltemnek az én nevemben...persze a srác lekoptatta, mármint engem koptatott le...méghozzá úgy hogy : "pill mindjárt írok"....aztán egy pillanattal később már kivolt jelenetkezve.....ennek láthatóan nem örültem...legalábbis ezt lehetett látni az arcomon...de valahol belül mégsem fájt annyira h szó nélkül elment mert így legalább elfelejtehetem könnyebben...

Igen ám...de később megint bent voltam msn-en és azt még meg kell említenem hogy mindig én írtam neki előre és tudom hogy hiba volt, mert ő a fiú és ha akar valamit akkor majd ír Ő!!! de ki bírja ezt ki??....na szóval épp neteztem amikor megjelent a beszélgetőablak...A srác aki tetszik nekem írt...méghozzá a következőket: " bocsi hogy nem írtam vissza, de pont nálunk volt egy barátom és nem tudtam írni..."

Hát kérdezem tőletek kedves olvasók...ti tudnátok ilyen mondat után elfelejteni a kiszemelteteket????????

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cuki.blog.hu/api/trackback/id/tr93855702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel_Heart 2010.04.17. 15:36:59

Szia!Tetszik a blogod!!!Miért nem folytatod???Nézd meg az enyémet is: angelheart-.blog.hu Ha tetszik lehetünk társoldik is.:)
süti beállítások módosítása